Bye vintern, hello våren


Idag har det varit helt underbart fint väder. Varmt är det också. Trots att jag varit ute i fina vädret sedan jag vaknade får jag lite dåligt samvete att jag sitter inne just nu. För att bättra på samvetet har jag öppnat min balkongsdörr så jag får höra det härliga ljudet av gräsklippare och diverse trädgårdsarbete som omfattar sågning.

Om drygt en timma ska jag pallra mig in till stan för att möta upp en färdig-jobbad Mikaela och Anna. Vi får se vad vi hittar på, men vad kan gå i deras sällskap och detta vädret? Inget.



Jag tog bilden förra året. Den påminner mig lite om förorten på något sätt eller framsida av en dokumentärfilm. Haha, fantasi. Men den är rätt härlig på något sätt och jag gillar fokuset. Känns lite som vädret idag, fast träden just nu äger ännu inga blad. Men det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0